شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 104424

حمایت بانک مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان

قم نيوز : مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: با همکاری صندوق فناوری نوین که مسئولیت اعتبارسنجی شرکت‌های دانش‌بنیان را برعهده دارد، توانستیم در حدود ۱۰۰ فقره وام را برای اولین‌بار ایجاد کنیم و بخشی از سرمایه در گردش این شرکت‌ها را هم به‌صورت قرض‌الحسنه تامین می‌کنیم.
حمایت بانک مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان
حمایت بانک مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان
به‌گزارش قم نیوز سیدسعید شمسی‌زاده در بازدید از مجموعه کارخانجات پاکشوما در قم گفت: مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه خرد و متوسط جامعه تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان را پرداخت می‌کند تا بسیاری از جامعه مخاطب بتوانند از ظرفیت لوازم خانگی پاکشوما استفاده کنند.

مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: دراین‌ راستا مشتریان ما در قالب قرارداد کالا کارتی که از سال گذشته با این مجموعه داشتیم، می‌توانند تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنند و از مجموعه پاکشوما لوازم خانگی را خریداری کنند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر با همکاری مجموعه‌های تولیدی از جمله اسنوا، گروه انتخاب، کارخانجات تولید فرش و بسیاری از محصولات دیگر خدمات متعددی جهت ارایه تسهیلات و خرید باکیفیت از کالای ایرانی انجام داده‌است.

شمسی زاده همچنین اظهار کرد: در حوزه تسهیلات تکلیفی هم افرادی که وام‌های ازدواجشان را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌گیرند در راستای تفاهمی که ما با این مجموعه تولیدی داریم می‌توانند وام‌های ازدواجشان را در قالب خرید لوازم‌خانگی استفاده کنند.

مدیرعامل بانک مهر ایران با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی، افزود: مجموعه‌های مالی از جمله بانک مهر ایران در کنار مجموعه‌های صنعتی و تولیدی گام‌های مهمی در جهت حمایت از تولید و شرکت‌های دانش بنیان برمی‌دارند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت غرفه این بانک در نمایشگاه اینوتکس افزود: با همکاری صندوق فناوری نوین که مسئولیت اعتبارسنجی شرکت‌های دانش بنیان را برعهده دارد، توانستیم در حدود ۱۰۰ فقره وام خرد به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان را برای اولین‌بار ایجاد کنیم و بخشی از سرمایه در گردش این شرکت‌ها را هم به‌صورت قرض‌الحسنه تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcci0qs02bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما