يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 104444

پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت از امضای تفاهم‌نامه همکاری با مؤسسه تکیه خبر داد و گفت: یکی از بندهای آن پخش زنده 24 ساعته حرم مطهر با ترافیک رایگان است.
پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان
پخش زنده ۲۴ ساعته حرم حضرت معصومه(س) با ترافیک رایگان
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی قاسمی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مؤسسه تکیه اظهار کرد: این تفاهمنامه با موضوع توسعه همکاری‌های رسانه‌ای و زیرساخت‌های فنی با هدف تعظیم شعائر و معارف دینی، ترویج فرهنگ فاطمی و ایجاد بستر ویژه در رسانه و فضای مجازی برای استفاده هر چه بیشتر مردم از محتواهای دینی و مذهبی تولید شده در آستان مقدس فاطمی به مدت یک سال دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه سایت تکیه متعهد شد که یک صفحه اختصاصی ویژه انتشار برنامه‌ها، مداحی‌ها و سخنرانی های آستان مقدس فاطمی در پلتفرم تکیه طراحی و زیرساخت سرویس پخش زنده 24 ساعته تلویزیون اینترنتی حرم مطهر بانوی کرامت را با ترافیک رایگان ایجاد کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت تصریح کرد: اجرای یک ویژه برنامه مشترک با موضوع یکشنبه‌های فاطمی در حرم مطهر، کمک در انتشار گسترده اطلاع رسانی‌ها و تولیدات مشترک در فضای رسانه، ایجاد بستر ارسال محتواهای تولیدی آستان مقدس فاطمی در بستر مجازی تکیه از مهم‌ترین مفاد این تعهدنامه است.

قاسمی افزود: از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه معرفی و انتشار نام تکیه در فضاهای تبلیغی حرم مطهر، همکاری در اجرای پویش‌ها، برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات حرم مطهر و انتشار تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت در رده‌های سنی مختلف از جمله مفاد تفاهم‌نامه روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس فاطمی با وبسایت تکیه است.

وی ادامه داد: مؤسسه تکیه زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی دارای پلتفرمی است که به کاربر این امکان را می‌دهد در حوزه محتواهای مذهبی آنچه را لازم دارد بتواند به صورت رایگان در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceee8zejh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما