پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : 104497

جشنواره ایده‌های فناورانه در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : افتتاحیه جشنواره ایده‌های فناورانه بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در استان قم برگزار شد.
جشنواره ایده‌های فناورانه در قم آغاز به کار کرد
جشنواره ایده‌های فناورانه در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز جشنواره ایده‌های فناورانه با حضور حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، هادی بادینلو معاون فرهنگی سپاه استان قم، عباس کاویانی معاون علمی سپاه استان قم، سید محمد حسین دهناد رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر قم، جواد رفعت نژاد مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم و تعدادی از اعضای هیئت علمی و برخی از مسئولین استانداری افتتاح شد.

در ابتدا حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران ضمن خیر مقدم به مهمانان، این جشنواره را به منزله خرمشهرهایی دانست که طبق نظر مقام معظم رهبری باید آنها را فتح کرد.

در ادامه دهناد رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت ایده‌های فناورانه اظهار داشت: این جشنواره، بستری برای دریافت ایده های دانشجویی در حوزه علوم مهندسی است و دانشگاه باید بتواند هسته های دانشجویی را تشکیل دهد و بستری برای حمایت از این هسته‌ها در جهت تحقق شعار سال ایجاد نماید.

وی با بیان برخی از دستاورد های شورای اسلامی شهر قم افزود: شورای شهر آماده حمایت از ایده‌های مرتبط با مدیریت شهری است.

در پایان کاویانی معاون علمی سپاه استان قم با اشاره به برخی از حمایت‌هایی که در طول این چند سال از ایده های علمی توسط سپاه پاسداران صورت گرفته افزود: سیاست ما حمایت از این طرح‌هاست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcco0qsm2bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما