پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : 104604

بازدید خبرنگاران از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم

قم نيوز : خبرنگاران استان قم با همراهی مدیرعامل و جمعی از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان از تاسیسات آب و فاضلاب بازدید کرده و در جریان روند فعالیت مراکز مختلف این شرکت قرار گرفتند.
بازدید خبرنگاران از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم
بازدید خبرنگاران از تاسیسات آب و فاضلاب استان قم
به گزارش قم نیوز خبرنگاران و اصحاب رسانه قم روز گذشته در قالب تور رسانه‌ای از مرکز کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب، مرکز کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب، سد 15 خرداد، نیروگاه برآقابی و تصفیه خانه آب قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌های این واحدها قرار گرفتند.

حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تامین آب در مجموعه شهر قم از دغدغه‌های اساسی است که در همه مسئولان و مردم با این موضوع درگیر هستند و این موضوع در تابستان حساسیت بیشتری دارد و امسال نیز با توجه به کاهش بارش‌ها شاهد محدودیت آبی بیشتری هستیم.

وی بر لزوم توجه به مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: امروز با مشارکت همه مجموعه‌ها باید به دنبال این باشیم که وضعیت تامین آب را به یک نقطه پایدار برسانیم که این پایداری می‌تواند در همه عرصه‌ها تاثیرگذار باشد.

بختیاری به نقش مهم رسانه‌ها در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند در نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و استفاده بهینه از آب در جامعه نقش بسزایی ایفا کنند.

همچنین در ادامه این تور رسانه‌ای، کارگاه آشنایی با مفاهیم صنعت آب و فاضلاب برگزار شد و خبرنگاران با مفاهیم مهم و کلیدی صنعت آب و فاضلاب که در ارتقای آگاهی آن‌ها برای انعکاس اخبار و گزارش‌های این حوزه اهمیت دارد آشنا شدند.

ترسیم ماموریت‌های شرکت آب و فاضلاب، تبیین فرآیند تامین، توزیع ، تصفیه و کنترل کیفی آب، تبیین فرآیند جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و همچنین تعرفه‌های آب و فاضلاب از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccx0qs02bqxe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما