شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 104710

دو طرح زیست محیطی در قم به بهره‌برداری رسید

قم نيوز : دو طرح زیست محیطی با عنوان «سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم» با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و «آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست» با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان، طی مراسمی به بهره برداری رسید.
دو طرح زیست محیطی در قم به بهره‌برداری رسید
دو طرح زیست محیطی در قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز مراسم گرامیداشت روز ملی محیط بان و افتتاح طرحهای زیست محیطی استان قم همراه با تقدیر از محیط بانان برتر استان ظهر امروز در سالن همایش‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان برگزار و در این مراسم دو طرح زیست محیطی با عنوان «سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم» با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و «آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست» با اعتبار حدود ۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

سید رضا موسوی مشکینی در این مراسم گفت: امروز مسأله محیط زیست به یکی از دغدغه های جدی مردم و مسؤولان مبدل شده است، اما گاهی در تقابل با صنعت مورد غفلت و بی مهری قرار می گیرد.

وی با اشاره به وجود منابع طبیعی و زیستگاههای ارزشمند در استان قم، وجود این زیستگاهها را تضمینی برای حفظ تنوع زیستی دانست و گفت: گونه های گیاهی و جانوری چیزی نیست که پس از انقراض و نابودی، بتوان آنها را دوباره به دست آورد و به طور حتم نابودی آنها، زندگی بشریت به عنوان یکی از حلقه های زنجیره حیات را تهدید می کند.

همچنین، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز طی سخنانی بر لزوم رعایت قوانین زیست محیطی در قم و مقابله با واحدهای آلاینده تاکید کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca6yn6w49nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما