شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 104826
منبع : قم نیوز

برنامه‌ریزی قمی‌ها برای میزبانی مطلوب از زائران پاکستانی

قم نيوز : رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: طی نشستی با حضور جمعی از مسئولان استان و نمایندگان زائران پاکستانی فرآیند میزبانی از ورود زائران به ایران تا ورود به شهر قم و مدت زمانی که در این شهر اقامت دارند مورد بررسی قرار گرفت.
برنامه‌ریزی قمی‌ها برای میزبانی مطلوب از زائران پاکستانی
برنامه‌ریزی قمی‌ها برای میزبانی مطلوب از زائران پاکستانی
به گزارش قم نیوز کمال ثریا اردکانی رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت جلسه بررسی مشکلات و مسائل زائران اردو زبان در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور صادق بیطرفان قمی مدیر هماهنگی های فرهنگی امور زائرین استانداری قم و جمعی از نمایندگان زائران پاکستانی برگزار و فرایند میزبانی از زمان ورود زائران پاکستانی از مرزها تا ورود به شهر مقدس قم و مدت زمانی که زائران در این شهر اقامت دارند مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: در این نشست از برخی مدیران کاروان های اردو زبان تقدیر به عمل آمد و مقرر شد که از این پس هماهنگی‌های بیشتری به منظور میزبانی شایسته از زائران پاکستانی با حرم مطهر و استانداری قم صورت بگیرد.

وی گفت: این نشست به میزبانی اداره امور بین الملل حرم مطهر در مقبره مستوفی الممالک واقع در صحن امام هادی (ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcir5azqt1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما