کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجتماع باشکوه "سلام فرمانده" در قم برگزار شد

قم نیوز , 1 تير 1401 ساعت 10:12

اجتماع باشکوه " سلام فرمانده" با حضور پرشور و متراکم اقشار مختلف مردم و به خصوص نوجوانان و دهه نودی‌ها در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


به گزارش قم نیوز اجتماع بزرگ سلام فرمانده شامگاه سه شنبه با حضور پرشور و چشمگیر دهه نودی‌ها و همخوانی این سرود در صحن بزرگ مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

دهه نودی‌ها و نوجوانان قمی و زائران حاضر در قم در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌ها و پیشانی بندهایی با مضامین انقلابی، پرچم سه رنگ ایران و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی با امام زمان صلوات الله علیه تجدید عهد کردند.

حضور پرشور و پرتعداد خانواده‌های قمی، زائران و مجاوران حضرت معصومه سلام الله علیها و مردمی از ملیت‌های مختلف با در دست داشتن پرچم کشور‌های متبوع خود تصائیر ویژه‌ای در این مراسم به وجود آورده بود.

در آستانه‌ی نیمه‌ی شعبان سال جاری نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی به صورت محدود منتشر شد اما خیلی زود در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و اجتماعات پرشوری را در این مدت پدید آورد و بار‌ها در تلویزیون و در شبکه های اجتماعی با ویدیو‌های حماسی و خودجوش بازپخش شد.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 104888

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104888/اجتماع-باشکوه-سلام-فرمانده-قم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir