چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 104888
منبع : قم نیوز

اجتماع باشکوه "سلام فرمانده" در قم برگزار شد

قم نيوز : اجتماع باشکوه " سلام فرمانده" با حضور پرشور و متراکم اقشار مختلف مردم و به خصوص نوجوانان و دهه نودی‌ها در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
اجتماع باشکوه سلام فرمانده در قم برگزار شد
اجتماع باشکوه سلام فرمانده در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز اجتماع بزرگ سلام فرمانده شامگاه سه شنبه با حضور پرشور و چشمگیر دهه نودی‌ها و همخوانی این سرود در صحن بزرگ مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

دهه نودی‌ها و نوجوانان قمی و زائران حاضر در قم در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌ها و پیشانی بندهایی با مضامین انقلابی، پرچم سه رنگ ایران و تصاویری از مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی با امام زمان صلوات الله علیه تجدید عهد کردند.

حضور پرشور و پرتعداد خانواده‌های قمی، زائران و مجاوران حضرت معصومه سلام الله علیها و مردمی از ملیت‌های مختلف با در دست داشتن پرچم کشور‌های متبوع خود تصائیر ویژه‌ای در این مراسم به وجود آورده بود.

در آستانه‌ی نیمه‌ی شعبان سال جاری نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی به صورت محدود منتشر شد اما خیلی زود در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و اجتماعات پرشوری را در این مدت پدید آورد و بار‌ها در تلویزیون و در شبکه های اجتماعی با ویدیو‌های حماسی و خودجوش بازپخش شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcg7t9q7ak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما