چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 104899

طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد

قم نيوز : فرمانده قرارگاه عمار گفت: اقتصاد ایران به ارز 4200 تومنی اعتیاد پیدا کرده بود که دولت سیزدهم اگر این مواد را به اقتصاد کشور می‌داد شاهد مرگ اقتصاد می‌بودیم اما دولت، با شهامت مردمی‌سازی یارانه‌ها را اجرا کرد.
طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد
طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد
طرح مردمی سازی یارانه ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد
فرمانده قرارگاه عمار گفت: اقتصاد ایران به ارز 4200 تومنی اعتیاد پیدا کرده بود که دولت سیزدهم اگر این مواد را به اقتصاد کشور می‌داد شاهد مرگ اقتصاد می‌بودیم اما دولت، با شهامت مردمی‌سازی یارانه‌ها را اجرا کرد.
طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی طائب روز گذشته در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز جهاد تبیین بالاترین وظیفه بر گردن ما است، اظهار کرد: اگر همراهی مردم در مسیر انقلاب از دست برود، قطعا در این مسیر شکست خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه ظهور حضرت حجت(عج) وعده حتمی خداوند است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی وظیفه زمینه‌سازی ظهور را بر عهده دارد و تا زمانی که این زمینه‌سازی انجام نشود، ظهور تحقق نمی‌یابد.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در طول تاریخ مردم عنصر اصلی پایداری حکومت‌ها بوده‌اند، مطرح کرد: امروز جمهوری اسلامی به تنها مشکل آمریکا در دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در هرجای دنیا کشور مظلومی دچار جنگ شده، جمهوری اسلامی از آن‌ها حمایت کرده است، عنوان کرد: امروز آمریکا در تمام کشورهای همسایه ایران ورود پیدا کرده است ولی جرأت وارد شدن به خاک ایران را ندارد.

طائب افزود: علت این ترس از ورود به خاک ایران این است که آمریکا ظرفیت ملت ایران را شناخته است.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین بیان همین موضوعات است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز مردم، مشکلات معیشتی و اقتصادی است اما اگر ابعاد این مشکلات برای مردم تبیین شود، مردم نیز با ما همراه می‌شوند.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: امروز رئیس دولت سیزدهم درحال یک جراحی اقتصادی هستند ولی متاسفانه این جراحی آن‌طور که باید در جامعه تبیین نشده است.

وی با بیان اینکه در گذشته با ارز چهار هزار و دویست تومنی کالای وارداتی را با قیمت چند برابری می‌خریدیم، تصریح کرد: راحت‌ترین، تنبل‌ترین و کشنده‌ترین درآمد در ایران درآمد نفت است.

طائب با اشاره به اینکه دولت قبل با ارز 4200 تومنی تقریبا تولید را در کشور تعطیل کرده بود، یادآور شد: اقتصاد ایران به این ارز 4200 تومنی اعتیاد پیدا کرده بود که دولت سیزدهم اگر این مواد را به اقتصاد کشور می‌داد شاهد مرگ اقتصاد می‌بودیم.

وی با بیان اینکه امروز روز رساندن این اطلاعات به مردم است، ابراز کرد: اگر مردم این اطلاعات را بدانند قطعا همراه دولت خواهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci35az3t1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما