شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : 10491
شامگاه 27 آذر ماه برگزار می شود؛

وداع مردم قم با پیکر دو شهید گمنام

قم نيوز : قم نیوز : مردم شهر مقدس قم، شامگاه دوشنبه 27 آذر ماه در مراسمی با پیکر دو شهید گمنام وداع خواهند کرد.
وداع مردم قم با پیکر دو شهید گمنام
به گزارش قم نیوز ، مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با حضور مردم مؤمن و خداجوی شهر مقدس قم، روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه برگزار می شود.
براساس این گزارش، این مراسم پس از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) واقع در گلزار شهدای شهر قم  برگزار خواهد شد.
باشگاه فرهنگی و ورزشی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی اعلام کرده است که این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری از استادان حوزه علمیه قم و با مداحی سیدمهدی میرداماد برگزار می شود.
این گزارش حاکی است، مراسم تشییع پیکر مطهر این دوشهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۹ صبح با حضور مردم خداجوی شهر مقدس قم از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سوی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.
این گزارش می افزاید، همچنین پیکر یکی از این شهیدان گمنام در دانشگاه قم و یکی دیگر از شهیدان در دانشگاه پردیس تهران واحد قم، به خاک سپرده می شود.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با دعوت از عموم مردم شهید پرور به ویژه جوانان عزیز درخواست کرد تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع و تدفین شهدا، بار دیگر با آرمان های شهیدان تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام/۱۱6/
https://qomnews.ir/vdceze8z.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما