قم نيوز : امام جمعه بخش سلفچگان ضمن هشدار به صاحبان صنایع آلاینده منطقه ویژه، گفت: عدم رعایت حق‌الناس با ایجاد آلودگی زیست‌محیطی اثرات وضعی شدیدی بر زندگی و عاقبت صاحبان صنایع آلاینده ایجاد خواهد کرد.
هشدار امام جمعه سلفچگان به صاحبان صنایع آلاینده در منطقه ویژه
هشدار امام جمعه سلفچگان به صاحبان صنایع آلاینده در منطقه ویژه
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی غروی امام جمعه بخش سلفچگان امروز در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی این بخش ضمن هشدار به صاحبان صنایع آلاینده منطقه ویژه، گفت: مسئولیت مدیران استان و مسئولان صنایع واقع در شهرک صنعتی نسبت به ساکنان پیرامونی‌شان به‌ویژه روستای جنداب زیاد است و لازم است به وظیفه خودشان در برابر سلامت مردم عمل کنند.

وی افزود: عدم رعایت حق‌الناس با ایجاد آلودگی زیست‌محیطی اثرات وضعی شدیدی بر زندگی و عاقبت صاحبان صنایع آلاینده ایجاد خواهد کرد.

غروی با بیان این‌که بنده بارها هشدار داده‌ام کاری نکنید که آه این مردم مظلوم دامن‌گیرتان شود، اضافه کرد: مردم این منطقه متحمل آلودگی صنایع شده‌اند و این مجموعه‌ها ضمن عمل به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان باید با تأمین نیروی کارشان از این مناطق، مردم را از وجودشان بهره‌مند سازند و با ایجاد امکانات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به وظیفه انسانی و معنوی خودشان عمل کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzknzm23nvwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما