شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 104934
منبع : قم نیوز

بسیج دو هزار جهادگر قمی برای کمک به محرومان در فصل تابستان

قم نيوز : مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم از اعزام دو هزار جهادگر قمی به مناطق محروم ۱۴ استان کشور در فصل تابستان خبر داد.
بسیج دو هزار جهادگر قمی برای کمک به محرومان در فصل تابستان
بسیج دو هزار جهادگر قمی برای کمک به محرومان در فصل تابستان
به گزارش قم نیوز علی اخلاصمند مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم گفت:در فصل تابستان ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ گروه جهادی از اقشار و نواحی اردو‌های جهادی را برگزار می‌کنند که  این اردو‌ها یک روزه تا یک ماهه خواهد بود و بیشتر اردو‌های داخل شهر یک تا سه روزه و اردو‌های خارج از شهر نیز بیشتر بین هفت تا ۱۴ روز خواهد بود.

مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم محرومیت‌زدایی، پزشکی، آموزش تحصیلی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی را از جمله مأموریت‌های اصلی گروه‌های جهادی استان قم برشمرد و گفت: گروه‌های جهادی قم به غیر از قم در ۱۳ استان دیگر نقش‌آفرینی خواهند داشت و البته که حدود ۷۰ درصد گروه‌های جهادی فعالیت‌های خود را در داخل استان قم دنبال خواهند کرد.

اخلاصمند از حضور اقشار و سنین مختلف در گروه‌های جهادی یاد کرد و گفت: برای پیشبرد برنامه‌های این گروه‌های جهادی از ظرفیت‌های مردمی و همچنین سپاه استان قم و دستگاه‌های دیگر استفاده می‌شود.

وی افزود: در استان کرمان پنج اردوی جهادی و در هر کدام از استان‌های سیستان و بلوچستان، مازندران و ایلام دو اردوی جهادی برگزار می‌شود و دیگر اردو‌ها نیز در استان‌هایی از جمله لرستان، مرکزی، خوزستان، خراسان رضوی و تهران دنبال خواهد شد.

اخلاصمند با شاره به اینکه اردو‌های جهادی استان قم بعد از امتحانات طلاب و دانشجویان از نیمه دوم تیرماه شروع می‌شود، گفت: پیش بینی می‌شود که در این ۱۰۰ گروه جهادی دو هزار جهادگر حضور یافته و در مناطق محروم ایفای نقش کنند.

مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه قم در پایان اعلام کرد: مردم علاوه بر ثبت‌نام در اردو‌های جهادی می‌توانند در تامین تجهیزات و اعتبارات مورد نیاز این اردو‌ها مشارکت کنند که در این راستا کد *۶۶۵۵*۹۹۸۸*۵# برای ثبت‌نام و کد *۶۶۵۵*۹۹۸۸*۶# برای دریافت مبالغ افراد درنظر گرفته شده است.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcip5az5t1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما