قم نيوز : امام جمعه و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: کادر بهداشت و درمان در طول دوره مبارزه با کرونا شهدایی را تقدیم مردم و نظام کرده و امروز که آمار بستری بیماران کرونایی بعد از حدود دو سال و نیم کاهش چشمگیری داشته است از میدان جهاد سلامت سربلند خارج می شود.
آیت‌الله سعیدی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان تقدیر کرد
آیت‌الله سعیدی از تلاش‌های کادر بهداشت و درمان تقدیر کرد
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی از زحمات دانشگاه علوم پزشکی قم به دنبال کاهش چشمگیر آمار بستری بیماران کرونا مثبت طی هفته های اخیر در شهر مقدس قم تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان استان قم از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در این شهر مقدس مجاهدانه به مقابله با این بیماری پرداختند و در فراز و نشیب‌های شیوع این ویروس ذره ای تزلزل در عزم و اراده شان به وجود نیامد.

امام جمعه قم تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان استان قم در طول دوره مبارزه با کرونا شهدایی را تقدیم مردم و نظام کرده و امروز که آمار بستری بیماران کرونایی بعد از حدود دو سال و نیم کاهش چشمگیری داشته است از میدان جهاد سلامت سربلند خارج می شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تقدیر از التزام و عنایت مراجع تقلید و همراهی مردم در مبارزه با کرونا عنوان کرد: همه مردم قدردان زحمات دانشگاه علوم پزشکی قم در مبارزه با کرونا هستند و اینجانب بر خود لازم دیدم که قدردانی خود را از کادر بهداشت و درمان استان قم ابراز کنم.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صفر شدن فوتی ها در روزهای اخیر عنوان کرد: مسائل بهداشتی همچنان باید مورد توجه عموم افراد قرار گیرد و اهتمام نسبت به رعایت نکات بهداشتی تقدیر عملی مردم از کادر بهداشت و درمان است.

گفتنی است، بنابر آمار و اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی قم، در چند روزه گذشته آمار بستری بیماران کرونا مثبت در سطح استان به صورت چشمگیری کاهش پیدا کرده  و در برخی روزها از جمله امروز ششم تیرماه این آمار به صفر رسیده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7t9quak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما