قم نيوز : سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از آغاز پروژه‌های آرام‌سازی و حذف زوائد بصری خبر داد و گفت: با توجه به تصویب آیین‌نامه تبلیغات محیطی و همین‌طور قوانین سخت‌گیرانه جهت کنترل نصب تابلوهای غیراستاندارد در شهر قم، هرگونه نصب تابلو غیراستاندارد و خلاف آیین‌نامه تبلیغات شهری واحدهای تجاری مشمول جریمه و عوارض می‌شود.
جریمه در انتظار متخلفان تبلیغات محیطی/حذف زوائد بصری در قم آغاز شد
جریمه در انتظار متخلفان تبلیغات محیطی/حذف زوائد بصری در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به اهمیت ساماندهی نصب و نظارت بر تابلوهای تجاری در سطح شهر به‌منظور جلوگیری از آلودگی بصری اظهار داشت: امروزه نصب تابلوهای غول‌پیکر بر پیشانی واحدهای صنفی یک امر غیرحرفه‌ای و به علت شلوغی و تعدد تابلوها آرامش بصری شهر را دچار اشکال کرده است.

به گفته وی، به جهت تسهیل و بازگرداندن آرامش بصری به شهر، تمامی واحدهای تجاری حداکثر یک تابلو طبق آیین‌نامه تبلیغات شهری سازمان زیباسازی شهرداری قم باید بر سر درب صنوف خود داشته باشند تا شهری آرام و آرامش‌بخش داشته باشیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: با توجه به تصویب آیین‌نامه تبلیغات محیطی و همین‌طور قوانین سخت‌گیرانه جهت کنترل نصب تابلوهای غیراستاندارد در شهر قم، هرگونه نصب تابلو غیراستاندارد و خلاف آیین‌نامه تبلیغات شهری واحدهای تجاری مشمول جریمه و عوارض می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مالکان باید توجه داشته باشند در هنگام تسویه با مستاجران، گواهی عدم خلاف تبلیغات محیطی را از سازمان زیباسازی شهرداری قم دریافت کنند.

جوادیان با اشاره به اهمیت ایجاد شهری آرام و با آرامش گفت: شهروندان عزیز قبل از نصب تابلو برای اخذ مجوز و اطلاع از قوانین نصب تابلو به سازمان زیباسازی مراجعه کنند و اگر طبق آیین‌نامه تابلوها نصب گردد، تابلوهای معرف کاربری به‌صورت رایگان و بدون عوارض است.

لازم به ذکر است پروژه‌های آرام‌سازی و حذف زوائد بصری از  بلوار خلیج‌فارس، بلوار بهشتی، بلوار خداکرم و بلوار الغدیر آغازشده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoyn6w49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما