سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : 105013

دعوت شهرداری قم از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی

قم نيوز : مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه عمرانی برای بهینه‌سازی پروژه‌هاست.
دعوت شهرداری قم از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی
دعوت شهرداری قم از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی
به گزارش قم نیوز مسعود بخشی در گفت‌وگویی خبری، با اشاره به اهمیت اجرای متدهای جدید در همه حوزه‌ها اظهار داشت: انتخاب روش‌های نوین در اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری قم بوده و پذیرای طرح‌های جدید و همکاری با سایر نهادها در این زمینه هستیم.

وی با دعوت از شرکت های دانش بنیان در حوزه عمرانی تصریح کرد: شهرداری به دنبال طرح‌ها و ایده‌هایی بوده که منجر به بهینه‌سازی اقتصادی در اجرای پروژه‌هاست و امیدواریم در این مسیر بتوانیم با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه عمرانی همکاری خوبی داشته باشیم.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اداره کل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم علاوه بر بهینه‌سازی اقتصادی پروژه، به دنبال کاهش زمان و افزایش کیفیت اجرای پروژه بوده و از طرح‌ها و ایده‌های جدید با این سه شاخص استقبال خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: همکاری و هم‌افزایی بین شهرداری و شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال بوده و شهرداری تلاش می‌کند سهم خود را در تحقق این شعار انجام دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzmnzx23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما