کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد

خبرگزاری فارس , 9 تير 1401 ساعت 11:58

رئیس مرکز علمی کاربردی زائر «شفیعه» قم گفت: پذیرش کارشناسی ناپیوسته از این هفته به صورت متمرکز و از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.


به گزارش قم نیوز محمد عسگری رئیس مرکز علمی کاربردی شفیعه با اشاره به پذیرش دانشجو در مرکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم، اظهار کرد: پذیرش کارشناسی ناپیوسته از این هفته به صورت متمرکز و از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: به حول و قوه الهی و با استمداد از روح پر فتوح حضرت فاطمه معصومه(س) مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه با ۱۴سال سابقه آموزشی و با کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری، در مهرماه ۱۴۰۱ در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های متنوع پذیرای دانشجویان مشتاق علم و مهارت و کارآفرینی است.

رئیس مرکز علمی کاربردی شفیعه بیان کرد: این دانشگاه در رشته‌های کاردانی امور فرهنگی، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی، تربیت مربی قرآن کریم، مدیریت امور اداری، امور بیمه، حسابداری امور مالی و حسابداری دانشجو می‌پذیرد.


عسگری ادامه داد: همچنین مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه در رشته‌های کارشناسی طراحی و الگوسازی پوشاک، لباس مجلسی و خانگی، طراحی و تکنولوژی دوخت، مدیریت امور فرهنگی برنامه‌ریزی فرهنگی، حسابداری امور مالی، حسابداری مالیاتی، تربیت مبلغ قرآن کریم، مدیریت امور اداری و منابع انسانی، طراحی و الگوسازی پوشاک و لباس کودک و نوجوان از دانشجویان علاقه‌مند ثبت نام می‌کند.

وی تصریح کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه دانشجویی، تقسیط شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی، اشتغال‌محور بودن رشته‌ها، برخورداری از محیط آموزشی و کارگاه‌های مجهز و بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی از مزایای تحصیل در مراکز علمی کاربردی زائر شفیعه است.

رئیس مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به‌صورت حضوری به آدرس خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر)،کوچه شماره یک، ساختمان شفیعه مراجعه یا با شماره ۰۲۵۳۷۸۳۳۳۰۱از ساعت ۱۵  الی۱۷:۳۰ در تماس باشند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 105041

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105041/پذیرش-دانشگاه-علمی-کاربردی-شفیعه-قم-14-تیر-تمدید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir