پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 105041

پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد

قم نيوز : رئیس مرکز علمی کاربردی زائر «شفیعه» قم گفت: پذیرش کارشناسی ناپیوسته از این هفته به صورت متمرکز و از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.
پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد
پذیرش دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم تا 14 تیر تمدید شد
به گزارش قم نیوز محمد عسگری رئیس مرکز علمی کاربردی شفیعه با اشاره به پذیرش دانشجو در مرکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی شفیعه قم، اظهار کرد: پذیرش کارشناسی ناپیوسته از این هفته به صورت متمرکز و از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: به حول و قوه الهی و با استمداد از روح پر فتوح حضرت فاطمه معصومه(س) مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه با ۱۴سال سابقه آموزشی و با کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری، در مهرماه ۱۴۰۱ در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته‌های متنوع پذیرای دانشجویان مشتاق علم و مهارت و کارآفرینی است.

رئیس مرکز علمی کاربردی شفیعه بیان کرد: این دانشگاه در رشته‌های کاردانی امور فرهنگی، طراحی لباس، دوخت و تکنولوژی، تربیت مربی قرآن کریم، مدیریت امور اداری، امور بیمه، حسابداری امور مالی و حسابداری دانشجو می‌پذیرد.


عسگری ادامه داد: همچنین مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه در رشته‌های کارشناسی طراحی و الگوسازی پوشاک، لباس مجلسی و خانگی، طراحی و تکنولوژی دوخت، مدیریت امور فرهنگی برنامه‌ریزی فرهنگی، حسابداری امور مالی، حسابداری مالیاتی، تربیت مبلغ قرآن کریم، مدیریت امور اداری و منابع انسانی، طراحی و الگوسازی پوشاک و لباس کودک و نوجوان از دانشجویان علاقه‌مند ثبت نام می‌کند.

وی تصریح کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه دانشجویی، تقسیط شهریه و بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی، اشتغال‌محور بودن رشته‌ها، برخورداری از محیط آموزشی و کارگاه‌های مجهز و بدون نیاز به مدرک پیش دانشگاهی از مزایای تحصیل در مراکز علمی کاربردی زائر شفیعه است.

رئیس مرکز علمی کاربردی زائر شفیعه خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به‌صورت حضوری به آدرس خیابان شهیدان فاطمی(دور شهر)،کوچه شماره یک، ساختمان شفیعه مراجعه یا با شماره ۰۲۵۳۷۸۳۳۳۰۱از ساعت ۱۵  الی۱۷:۳۰ در تماس باشند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdci5wazzt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما