پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 105047
منبع : قم نیوز

۲۰ تقاطع شهر قم تا پایان سال هوشمند می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: 20 تقاطع در کمیته فنی مصوب شده که سازمان ترافیک با اجرای طرح هوشمند سازی و استفاده از پایه‌های معلق دکوراتیو در حال پیاده‌سازی طرح است و تا پایان سال جاری تمامی 20 تقاطع مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
۲۰ تقاطع شهر قم تا پایان سال هوشمند می‌شود
۲۰ تقاطع شهر قم تا پایان سال هوشمند می‌شود
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به اتمام مراحل نصب پایه‌های معلق و چراغ‌های ترافیکی تقاطع‌های بلوار شهید مفتح و شهید اخلاقی و تقاطع کشاورز (میدان کشاورز سابق)، از اجرای سیستم هوشمند ترافیکی در تمامی تقاطع‌های اجراشده در این طرح خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و تأمین اقلام موردنیاز جهت اجرای تقاطع‌های مصوب کمیته فنی شورای ترافیک، مرحله آغاز این طرح با تقاطع بلوار شهید مفتح و بلوار شهید اخلاقی در منطقه چهار شروع و در میدان کشاورز سابق در منطقه شش در حال پیگیری است.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، اجرای ۲۰ تقاطع در کمیته فنی مصوب شده که سازمان ترافیک با اجرای طرح هوشمند سازی و استفاده از پایه‌های معلق دکوراتیو در حال پیاده‌سازی طرح است و تا پایان سال جاری تمامی ۲۰ تقاطع مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: در هوشمند سازی چراغ‌های ترافیکی تقاطع‌ها، از مبدل برق خورشیدی – سولار- جهت پوشش قطعی‌های احتمالی شبکه استفاده‌شده تا بتوان از حداکثر ظرفیت بهره برد و از بروز به‌هم‌ریختگی ترافیکی با قطعی احتمالی برق از سوی شرکت برق استان در تقاطع جلوگیری کرد.

شعبان‌زاده اجرای سایر تقاطع‌های مصوب را پس از تکمیل طرح‌های اصلاح هندسی و تأمین اقلام موردنیاز عنوان کرد و از سرعت بخشی به اجرای این طرح تا تکمیل تمامی آن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdceen8zfjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما