قم نيوز : معاون نظارت مالی امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم گفت: شرکت و‌ پیمانکاری که در استان قم فعالیت می کند،مالیات بر ارزش افزوده او در همین استان وصول می شود و مکانیسم پرداخت ارزش افزوده را اداره کل امور مالیاتی استان،تعیین می کند.
مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی استان در قم وصول می‌شود‌
مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی استان در قم وصول می‌شود‌
به گزارش قم نیوز حسین رشیدی معاون نظارت مالی امور اقتصادی و‌ دارایی استان در سومین جلسه ذیحسابان قم بر اهتمام ویژه دستگاههای اجرایی بر تحقق جز (2 ) بند(د) تبصره( 6) قانون بودجه سال جاری تاکید کرد.

وی بیان کرد: بر اساس این قانون، شرکت و‌ پیمانکاری که در استان قم فعالیت می کند،مالیات بر ارزش افزوده او در همین استان وصول می شود و مکانیسم پرداخت ارزش افزوده را اداره کل امور مالیاتی استان،تعیین می کند.

معاون نظارت مالی امور اقتصادی و‌ دارایی استان قم عنوان کرد: سازمان امور مالیاتی مکلف است پرونده های واحدهای تولیدی و خدماتی با شخصیت حقیقی یا حقوقی را به اداره کل امور مالیاتی استان محل استقرار ارسال نماید و بر این اساس، مالیات و عوارض ارزش افزوده دریافتی از واحدهای تولیدی و پیمانکاران پروژه های واقع در قم به حساب استان واریز خواهد شد.

رشیدی از ذیحسابان خواست تا بر روند اجرای این بند از قانون بودجه، نظارت کافی را داشته باشند.

در سومین جلسه ذیحسابان علاوه بر ماده قانون یاد شده، تبصره های 1 تا 5 قانون بودجه سال‌جاری، بند چ ماده 37 قانون احکام دائمی، ماده 32 ضوابط اجرایی قانون بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccppqs02bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما