قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار، گفت: متهم با ارسال شماره کارت بانکی به افراد مختلف خواستار طلب خود شده که در یک مورد فردی به دلیل تشابه اسمی مبلغ 62 میلیون ریال به حساب وی واریز کرده است.
هشدار رئیس پلیس آگاهی استان قم نسبت به کلاهبرداری با ارسال پیامک
هشدار رئیس پلیس آگاهی استان قم نسبت به کلاهبرداری با ارسال پیامک
به گزارش قم نیوز میکائیل قهرمانپور اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت پیامک انتقال وجه، به علت مشغله کاری و بدهکاری و تشابه اسمی با هویت جوشکار ساختمان، مبلغ 62 میلیون ریال به شماره کارت اعلامی از طریق موبایل بانک واریز کردم و چند روز بعد جوشکار با بنده تماس گرفت و درخواست طلبش را کرد که متوجه کلاهبرداری توسط افراد ناشناس شدم، بنابراین با طرح این شکایت، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی متهم 33 ساله در استان همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: شهروندان در صورت دریافت پیامک مبنی بر انتقال وجه، قبل از واریز به صورت حضوری و یا تلفنی از هویت فرد مطمئن شده و مشخصات حساب مقصد اعلامی مربوط به طبلکار را بررسی کرده تا مورد سوء استفاده افراد کلاهبردار قرار نگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchimnzz23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما