سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 105238
منبع : قم نیوز

شرکت طلاب ۳۵۰ مدرسه علمیه در جشنواره علامه حلی

قم نيوز : سیزدهمین جشنواره علامه حلی با شرکت طلاب 350 مدرسه علمیه و تقدیر از برگزیدگان در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به کار خود پایان داد.
شرکت طلاب ۳۵۰ مدرسه علمیه در جشنواره علامه حلی
شرکت طلاب ۳۵۰ مدرسه علمیه در جشنواره علامه حلی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالح مازنی، دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی، در مراسم اختتامیه این جشنواره گزارشی از روند اجرایی جشنواره ارائه داد و افزود: در طول سیزده برگزاری این جشنواره، ۱۵۴ هزار و ۷۸۵ اثر از سوی طلاب دریافت کرده‌ایم.

دبیر سیزدهمین جشنواره علامه حلی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ مدرسه علمیه در این جشنواره شرکت داشته‌اند، افزود: جشنواره علامه حلی با هدف تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه علمی برگزار می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: جشنواره علامه حلی از سال۱۳۸۶ آغاز به کار کرده است و دوره سیزدهم این جشنواره امروز با حضور شخصیت های برجسته علمی و حوزوی کشور به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: در این ۱۳ دوره، در مجموع ۱۵۴ هزار و ۷۸۵ اثر به جشنواره ارسال شده است که نشان از استقبال خوب طلاب از این جشنواره بوده است و جشنواره توانسته است جایگاه خوبی بین حوزویان و طلاب جوان پیدا کند.

دبیر جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: آنچه امروز توسط طلاب و فضلای جوان تولید می‌شود، بسیار بیشتر از آن چیزی است که ارسال می‌شود و با فاخرتر شدن آثار، شاهد رشد کمی آثار نیز خواهیم بود.

در ادامه این مراسم ارائه یک اثر برتر از برادران و یک اثر از خواهران برگزیده انجام شد.

در این جشنواره همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل سرپرست حوزه های علمیه خواهران سخنرانی کرد.

سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و تقدیر از برگزیدگان پایان بخش برنامه بوده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgwn9q7ak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما