چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 105350
منبع : قم نیوز

پایانه خرمشهر قم ساماندهی می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قم از تکمیل عملیات ساماندهی پایانه خرمشهر تا پایان سال خبرداد.
پایانه خرمشهر قم ساماندهی می شود
پایانه خرمشهر قم ساماندهی می شود
به گزارش قم نیوز سیدرضا حسینی گفت: طی دو سال گذشته با شیوع بیماری کرونا سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم لطمه و خسارت بی‌سابقه‌ای از کاهش و جابه‌جایی مسافر متحمل شد.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قم بازگشت شرایط جابه‌جایی مسافر به وضعیت عادی را مورد توجه قرار داد و گفت: در بودجه سال جاری سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم کمک‌های دو سال گذشته شهرداری قم قطع و بودجه سازمان بر مبنای درآمد‌های عملیاتی در حال تحقق است.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ساماندهی پایانه‌های غیرمتمرکز را از اولویت‌های سازمان طی سال‌های اخیر دانست و گفت: با اعمال برخی اصلاحات هندسی، ورود و خروج اتوبوس به پایانه خرمشهر تا پایان سال محقق خواهد شد و تمامی مباحث مربوط به ورود و خروج زائران پاکستانی از طریق پایانه خرمشهر ساماندهی می‌شوند.
 
او می گوید: در پایانه پارک‌سوار شمالی نیز ۲۰ هزار مترمربع جدول‌گذاری به همراه احداث فضا انجام‌گرفته که علاوه بر بهتر شدن خدمات‌رسانی به مسافران، سیما و منظر ورودی شهر را نیز بهبود بخشیده است.
 
به گفته حسینی ایجاد بستر مناسب جهت حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی، بهبود وضعیت حمل بار، انجام سایبان در پایانه شهدای ۷۲ تن، نصب دوربین‌های نظارتی در پایانه فدک و شهدای ۷۲ تن و تجهیز پایانه مرکزی از اقدامات مهم سال گذشته این سازمان بوده است.
 
او از نصب ۳ دستگاه دوربین ثبت تخلفات ساکن در میدان شهدای ۷۲ تن خبر داد و گفت: تخلفات ثبت‌شده توسط این دوربین‌ها به‌صورت آنلاین به پلیس راهور منتقل می‌شود که در بهبود شرایط ترافیک کمک مطلوبی به مجموعه مدیریت شهری قم کرده است.
 
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تردد افزون بر ۲۹ هزار و ۷۰۰ سرویس اتوبوس و تاکسی‌های برون‌شهری از پایانه‌های مسافربری قم را مورد توجه قرار داد و گفت : با توجه به کنترل نسبی بیماری کرونا شاهد روند افزایشی مسافر از پایانه‌های مسافربری قم هستیم.
 
حسینی می گوید: سال ۹۸ درآمد این سازمان از جابه‌جایی مسافر افزون بر پنج میلیارد تومان، سال ۹۹، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، سال ۱۴۰۰، شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و در سه ماه اول سال جاری نیز درآمد سازمان دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که با ادامه این روند پیش‌بینی تحقق ۷۸ درصدی بودجه امسال امکان‌پذیر است.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcbssb8grhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما