چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 105470
منبع : قم نیوز

تعامل خوبی بین شهرداری و تأمین اجتماعی قم وجود دارد

قم نيوز : دکتر حسین اسلامی با اشاره به ۲۵ تیرماه و روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: تأمین رفاه بیمه‌شدگان و بازنشستگان از اهداف مهم تأسیس این نهاد مهم بوده است.
تعامل خوبی بین شهرداری و تأمین اجتماعی قم وجود دارد
تعامل خوبی بین شهرداری و تأمین اجتماعی قم وجود دارد
به گزارش قم نیوز دکتر حسین اسلامی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که همزمان با روز تامین اجتماعی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به ۲۵ تیرماه و روز تأمین اجتماعی اظهار داشت: تأمین رفاه بیمه‌شدگان و بازنشستگان از اهداف مهم تأسیس این نهاد مهم بوده است.

اسلامی گفت: تأمین رفاه بیمه‌شدگان و بازنشستگان از اهداف مهم تأسیس سازمان تأمین اجتماعی بوده است، امروز نیز شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی قم همکاری و تعاملی قابل قبولی با یکدیگر داشته و امید می‌رود این همکاری‌های سازنده افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، الکترونیکی کردن خدمات، بیمه زنان سرپرست خانوار، دانشجویان و کاهش بدهی از پیمانکاران را از موفقیت‌های قابل‌ توجه تأمین اجتماعی قم ارزیابی کرد.

گفتنی است محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در 25 تیرماه که روز تامین اجتماعی نامگذاری شده است با حضور در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم، گزارشی از فعالیتها و اقدامات این اداره کل و مجموعه تامین اجتماعی استان در حوزه های بیمه ای و درمانی در قم ارائه کرد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcefn8z7jh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما