قم نيوز : معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با بیان اینکه متاسفانه در برگزاری جلسات اداری و مراودات خانوادگی شاهد رعایت نکردن نکات بهداشتی هستیم، گفت: بسیج و هلال احمر در پیک‌های گذشته دو بازوی کادر بهداشت و درمان بودند که تقاضای ما در پیک جدید نیز استمرار این اتفاق است.
معاون استاندار قم: بسیج و هلال احمر بازوان کادر بهداشت و درمان باشند
معاون استاندار قم: بسیج و هلال احمر بازوان کادر بهداشت و درمان باشند
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از پایان پیک قبل کرونا تا شروع پیک جدید شاهد غفلت عمومی بودیم، اظهار کرد: عادی انگاری در این موضوع بزرگ‌ترین خطر و چالش است.

وی با بیان اینکه باید حساسیت‌ها برانگیخته شود، مطرح کرد: مدت زمان طولانی است که کادر بهداشتی و درمانی استان به صورت شبانه روزی در آماده باش قرار دارند و ما نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم قدردان زحمات این افراد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه در آستانه ورود به ماه محرم و عزاداری‌های سید الشهدا(ع) هستیم، عنوان کرد: باید با مدیریت مناسب اهتمام لازم در خصوص برگزاری مراسم‌های عزاداری در سلامت کامل را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برگزاری جلسات، جشنواره‌ها و مراودات خانوادگی شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، خاطرنشان کرد: بسیج و هلال احمر در پیک‌های گذشته دو بازوی دانشگاه علوم پزشکی بودند که تقاضای ما در پیک جدید نیز استمرار این اتفاق است.

حاجی‌زاده در پایان تاکید کرد: اگرچه امروز در شرایط نارنجی کرونایی قرارداریم اما تقاضا داریم که رعایت‌ها و نظارت‌ها در حد وضعیت قرمز کرونایی باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfctdyxw6dxja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما