شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 105525
منبع : قم نیوز

پیش‌بینی احداث ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در کهک

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ۳۰ هکتار برای احداث ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کهک اختصاص‌یافته است.
پیش‌بینی احداث ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در کهک
پیش‌بینی احداث ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در کهک
به گزارش قم نیوز محمد صادقی در بازدید استاندار قم از طرح‌های عمرانی شهرستان کهک، آخرین وضعیت احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان طبق زمان‌بندی انجام‌شده در حال اجراست و به‌زودی نخستین واحد‌های این طرح به مردم واگذار می‌شود.

او با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها، احداث تک‌واحدی از نقشه‌های اجرایی اراضی ۵۶۰ هکتاری حذف‌شده است، افزود: قیمت تمام‌شده این واحد‌های مسکونی به‌زودی مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر کهک را مورد توجه قرار داد و افزود: ۳۰ هکتار برای احداث این واحد‌ها اختصاص یافته است و کهک تنها شهرستانی بوده که ثبت‌نام آن در سامانه باز شده است و می‌توانیم تا احداث ۱۰۰۰ واحد در کهک ثبت‌نام داشته باشیم.

او گفت: پالایش افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیز آغاز شده است و در حال تزریق اراضی برای احداث واحد‌ها برای آنان هستیم.

صادقی در ادامه با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی روستای ورجان بیان کرد: متأسفانه به علت تعلل‌ها  و تأخیر در زمان‌بندی‌ها در احداث پل این تقاطع، هزینه اجرای این پل به ۲۰ میلیارد تومان افزایش‌یافته است. 

او بازنگری طرح این تقاطع غیرهمسطح را موردتوجه قرارداد و گفت: به‌منظور کاهش گره‌های ترافیکی آینده این طرح، پروژه مورد بازنگری قرار گرفت و در شورای ترافیک کشور مورد تصویب قرار گرفت؛ مدت‌زمان اجرای پروژه ۱۸ ماه بوده که امیدواریم تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه برای احداث این تقاطع پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی آن با قدرت در حال اجراست، عنوان کرد: ۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان مبلغ قرارداد این تقاطع بوده که با تعدیل حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf0tdytw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما