چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 105615
منبع : قم نیوز

مصرف بهینه‌ آب در قم فرهنگ‌سازی می‌شود

قم نيوز : مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی در بوستان های شهرهای استان با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب خبر داد.
مصرف بهینه‌ آب در قم فرهنگ‌سازی می‌شود
مصرف بهینه‌ آب در قم فرهنگ‌سازی می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد کربلایی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین اقشار مختلف مردم گفت: با هدف تبیین شرایط بحرانی آب استان و فرهنگسازی مصرف بهینه آب برنامه های فرهنگی - ترویجی مدیریت مصرف آب با محوریت پویش «10 درصد کاهش، یک تابستان آرامش» در برخی از بوستان های شهرهای استان و اماکن عمومی به اجرا در آمد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها که با آغاز ماه محرم به پایان رسید با اجرای جذاب حمید لاجوردی (آقای جویا) مجری و بازیگر توانمند شبکه پویا به همراه عروسک رعنا انجام شد و مورد استقبال مردم در قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت اظهار داشت: در این اجراها به صورت چهره به چهره با مخاطب قراردادن گروه هدف کودک و نوجوان و خانواده ها، به تشریح کمبود و محدودیت های تامین آب استان، راهکارهای برون رفت از بحران کم آبی و همچنین راهکارهای کاهش مصرف آب پرداخته شد.

وی یادآور شد: بوستان های شقایق شهر دستجرد، لاله شهر کهک و همچنین علوی، مهدی، بنیادی، نبوت، کوه خضر در شهر قم و یکی از محلات شهرک پردیسان برگزار شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfytdytw6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما