پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 105632
منبع : قم نیوز

پوشش امدادی هلال احمر به هیئت‌های مذهبی قم در تاسوعا و عاشورا

قم نيوز : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از پوشش امدادی هیئت‌های مذهبی قم در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با مشارکت ۱۰۰ نفر از پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
پوشش امدادی هلال احمر به هیات‌های مذهبی قم در تاسوعا و عاشورا
پوشش امدادی هلال احمر به هیات‌های مذهبی قم در تاسوعا و عاشورا
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی در گفت و گویی بیان کرد: این جمعیت طبق سال‌های گذشته در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورای حسینی آماده ارائه خدمات امدادی به زائرین و عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

وی افزود: یکصد تن از پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران در دو بخش خواهران و برادران از ساعت هفت روز تاسوعای حسینی تا شام غریبان عاشورای حسینی با استقرار در جایگاه‌های خود، با به کارگیری چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و همچنین ۲ دستگاه خودروی نجات آماده ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین، مجاورین و عزاداران حسینی هستند.

وی ادامه داد: هشت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان نیز به منظور اسکان اضطراری زائرین و ارائه خدمات امدادی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت آماده باش درآمده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر برای پاسخگویی به تماس اضطراری شهروندان در حوادث به صورت شبانه‌روزی فعال است.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcexn8zwjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما