شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 105676

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) گفت: مراسم عزاداری بعد از نماز عشاء از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی آیت‌الله میرباقری و مداحی حسن شالبافان و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.
مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری
مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری
مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) گفت: مراسم عزاداری بعد از نماز عشاء از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی آیت الله میرباقری و مداحی حسن شالبافان و از سه شنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و مداحی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

مراسم حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی قاسمی با اشاره به برنامه هفتگی حرم بانوی کرامت از ۱۵ مرداد لغایت ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: مراسم نیاش صبحگاهی از روز شنبه تا چهارشنبه با نوای حجت‌الاسلام خورشیدی قرائت و روز پنجشنبه نیز مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی و مداحی محمد جواد احمدی برگزار و صبح جمعه نیز مراسم قرائت دعای ندبه با نوای عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین فرحزاد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم قبل از نماز ظهر نیز از روز شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی جعفری نژاد و حسینی تبار برگزار می شود و زیارت عاشورا نیز توسط حجت الاسلام شهیدی و محمد پور با صد سلام قرائت خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: از روز سه شنبه نیز تا روز جمعه حجت‌الاسلام ناصر خلج قبل از ظهر به ایراد سخن خواهد پرداخت و مجتبی خرسندی، حمید طیبی، علی پاکزمان و حمید محمدی مداحی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بعد از نماز ظهر نیز تا روز عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی به ایراد سخن می‌پردازد و سید علی حسینی نژاد مداحی خواهد کرد.

قاسمی عنوان کرد: ویژه برنامه‌های قبل از نماز مغرب نیز از شنبه ۱۵ مرداد لغایت ۲۱ مرداد با سخنرانی حجج اسلام منتظرین، طباطبایی قمی و مداحی مسعود زمانی، یاسین شیخ زاده، سید علی حسینی نژاد و شمس آبادی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: مراسم بعد از نماز عشاء نیز با سخنرانی آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه تا روز جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی آریا در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت به ایراد سخن خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmpqse2bqxe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما