شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب : 105762

حرم حضرت معصومه(س) از زائران اربعین در عراق میزبانی می‌کند

قم نيوز : معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با اشاره به اقدامات انجام شده برای میزبانی مطلوب از زائران اربعین در قم گفت: حرم مطهر امسال نیز همانند سال‌های گذشته در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا نیز از زائران اربعین حسینی میزبانی می‌کند.
حرم حضرت معصومه(س) از زائران اربعین در عراق میزبانی می‌کند
حرم حضرت معصومه(س) از زائران اربعین در عراق میزبانی می‌کند
به گزارش قم نیوز هادی محمودنژاد با اشاره به حضور گسترده زائران ایرانی و غیرایرانی به مناسبت اربعین حسینی در قم گفت: آستان مقدس درحال انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای میزبانی مطلوب از زائران اربعین در شهر مقدس قم است.

وی با تاکید بر اینکه خادمان حرم مطهر امسال نیز همانند سال‌های گذشته از زائران اربعین حسینی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا میزبانی می‌کنند، عنوان کرد: موکب حرم مطهر در عمود 1080 برپا می‌شود و با خدمات مختلف رفاهی، درمانی، رسانه‌ای و فرهنگی به زائران و همچنین خادمان اربعین خدمت‌رسانی خواهد داشت.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: عموم مردم و خیرین می‌توانند در برپایی موکب آستان مقدس با هر توان مالی مشارکت کنند.

وی از اختصاص کد #251*741* به هدایات و نذورات موکب آستان مقدس بانوی کرامت خبرداد و عنوان کرد: شماره کارت 6104337660001122 برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی عموم مردم درنظر گرفته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه هماهنگی برنامه‌های اجرایی موکب آستان مقدس درحال انجام است، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استانی، ملی و فراملی بتوانیم بستر میزبانی مطلوب از زائران اربعین را در قم و عراق فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciqwazrt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما