قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه گفت: فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس اثر بالایی در سایر نقاط جهان ایجاد کرده است و حقانیت راه شهدا به دلیل همین اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی آنان است.
آیت‌الله اعرافی: حقانیت راه شهدا به دلیل اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی آنان است
آیت‌الله اعرافی: حقانیت راه شهدا به دلیل اخلاص، ایثار و از خودگذشتگی آنان است
به گزارش قم نیوز در قالب سلسله دیدار‌های مسئولان استان قم با خانواده معظم شهدا به مناسبت کنگره شش هزار و نود شهید استان قم آیت‌الله اعرافی و مسئولان کنگره ملی شهدای استان ظهر امروز با خانواده شهیدان زارعی و مهرنژاد دیدار و از آنان تجلیل شد.

این دیدار‌ها با حضور مسئولان استانی تا زمان برگزاری کنگره ملی 6090 شهید استان قم در آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این دیدار اظهار داشت: ارزش کار رزمندگان دفاع مقدس به دلیل اخلاص، سختی و دشواری جنگ با اثرگذاری بالا در نقاط مختلف دنیا قابل مشاهده است.

وی افزود: فداکاری‌ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس اثر بالایی در سایر نقاط جهان ایجاد کرده است و حقانیت راه شهدا به دلیل همین اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی آنان است.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خون شهدا انعکاس دهنده پیام اسلام، انقلاب و قیام عاشورای حسینی است، گفت: این افتخار شهدای دفاع مقدس کشورمان است که پرچم دین و معارف اسلام در تمام کشور‌های دنیا به اهتزاز در آمده است.

علی اکبر خوش گفتار مقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز در این دیدار گفت: تاکنون 7 عنوان کتاب در تیراژ 3 هزار جلد در مورد زندگی نامه شهدا به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: ساخت سریال در خصوص زندگی شهید زین الدین با همکاری موسسه اوج و صدا و سیمای مرکز قم در دست پیگیری و اقدام قرار دارد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد: تولید فیلم، مستند زندگی نامه شهدا، کتاب، تبلیغات محیطی، ساخت تندیس شهدا و نصب بنر و تصاویر شهدا در سطح شهر تا زمان برگزاری کنگره شهدا در استان مورد توجه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoievvuqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما