يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : 105784

مردم قم در زیارت اربعین نیازمندان مشارکت کنند

قم نيوز : معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم خواستار کمک‌های مردمی و خیران برای تسهیل زیارت اربعین 250 نفر از افراد نیازمند شد.
مردم قم در زیارت اربعین نیازمندان مشارکت کنند
مردم قم در زیارت اربعین نیازمندان مشارکت کنند
به گزارش قم نیوز سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به طرح شوق زیارت کمیته امداد گفت: این طرح برای بهره مندی مددجویان این نهاد از فیوضات این سفر معنوی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمکهای خیرین بتوانیم زیارت اربعین سید الشهدا (ع) را برای 250 نفر از مددجویان تسهیل کنیم افزود: امسال اولویت پرداخت کمک هزینه سفر زیارتی اربعین، نخبگان و دانش آموزان تحت حمایت هستند.

صالحی با بیان اینکه کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به مددجویان به صورت بلاعوض و وام قرض الحسنه پرداخت می شود گفت: اگر در خانواده ای یک نفر، عازم این سفر معنوی باشد دو میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت خواهد کرد و اگر دو نفر مشرف شوند سه میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان وام ویژه اربعین به آنها تعلق می گیرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به آموزه های دینی برای کمک به نیازمندان برای تسهیل زیارت امام حسین (ع) گفت: مردم و خیران برای اینکه در زیارت اربعین این افراد بی بضاعت سهیم باشند می توانند وجوهات خود را با کد دستوری #11*025*8877* و یا شماره کارت 6037997950166711 با عنوان شوق زیارت پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4pqs02bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما