يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 105787

تاکید معاون استاندار قم بر لزوم تعامل مدیران با رسانه‌ها

قم نيوز : معاون استاندار قم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از روابط عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند، گفت: باید دوره آشنایی با رسانه را برای همه مدیران استان برگزار کنیم، چراکه رسانه نقش بسیار اثرگذاری در جامعه دارد.
تاکید معاون استاندار قم بر لزوم تعامل مدیران با رسانه‌ها
تاکید معاون استاندار قم بر لزوم تعامل مدیران با رسانه‌ها
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هر شخصی باید از کارکرد خود دفاع کند، اظهار کرد: در هفته دولت ارتباط چهره‌به چهره با مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه مدیران باید هر شب در یکی از مساجد استان حضور پیدا کنند، مطرح کرد: مردم علیرغم مشکلات بسیاری که دارند اما هنوز نسبت به انقلاب اسلامی علاقه‌مند هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه برخی از مدیران استان به صورت شبانه‌روزی به دنبال حل مشکلات مردم هستند، عنوان کرد: این موارد و اقدامات باید به مردم بیان شود تا موجبات دلگرمی آن‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت باید از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید دوره آشنایی با رسانه را برای تمام مدیران استان برگزار کنیم، چراکه رسانه نقش بسیار اثرگذاری در جامعه دارد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از روابط عمومی‌های استان عملکرد قدرتمندی ندارند، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مدیران استان است تا کارکردهای یک ساله خودشان را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در مسیر ولایت قدم بر می‌دارد، عنوان کرد: این دولت در هر گام از نقطه نظرات مقام معظم رهبری استفاده خواهد کرد و این موضوع باید به گوش مردم برسد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از جراحی اقتصادی دولت یاد کرد و گفت: آغاز حذف ارز ترجیحی در نخستین سال فعالیت دولت یک اقدام شجاعانه بوده و ریل گذاری حل مشکلات مردم انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید از فرصت هفته دولت برای برطرف کردن گره‌های ذهنی مردم استفاده کنیم، مطرح کرد: دولت قبلی در آخرین روزهای فعالیت خود مصوبه افزایش 80 درصدی حقوق اساتید دانشگاه را تصویب کرد که در ادامه مشکلات بسیاری را برای این دولت به همراه داشت. 

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه توجه به مناطق محروم باید جزو اولویت‌ها قرار بگیرند، تاکید کرد: در بازدیدها باید از مناطق تکراری عبور کرده و به مناطق جدیدتر برویم تا بتوانیم از مشکلات تمام مردم با خبر شویم. 

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfctdyew6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما