کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعمال نرخ‌های جدید عوارض نوسازی از اول شهریورماه

خبرگزاری فارس , 25 مرداد 1401 ساعت 20:05

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تصویب قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس این قانون از اول شهریورماه نرخ عوارض نوسازی افزایش پیداکرده و شهروندان تا پایان مردادماه فرصت دارند عوارض معوق خود را با نرخ قبل پرداخت کنند.


به گزارش قم نیوز محمد وحیدنیا در گفت‌وگویی خبری با توجه به تصویب قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن در مردادماه اظهار داشت: نرخ عوارض نوسازی در موضوع ماده دو قانون نوسازی و عمرانی شهری به میزان دو و نیم درصد ارزش معاملاتی تعیین‌شده است.

وی زمان اجرایی شدن افزایش قیمت نرخ عوارض نوسازی را شهریورماه اعلام کرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای این‌که مشمول این قانون نشوند، تا ۳۱ مردادماه به مناطق شهرداری مراجعه کرده و عوارض نوسازی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از اعمال جریمه در صورت عدم پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی نیز خبر داد و افزود: مطابق قانون جدید، در صورت عدم پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی به ازای هرماه دو درصد جریمه شامل آن می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: از شهروندان با توجه به تصویب این قانون درخواست داریم از این به بعد عوارض نوسازی و خدمات شهرداری خود را در زمان مقرر پرداخت کنند تا شامل قانون جریمه نشوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 105833

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/105833/اعمال-نرخ-های-جدید-عوارض-نوسازی-اول-شهریورماه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir