?>?> اعمال نرخ‌های جدید عوارض نوسازی از اول شهریورماه | قم نیوز
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 105833

اعمال نرخ‌های جدید عوارض نوسازی از اول شهریورماه

قم نيوز : مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از تصویب قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس این قانون از اول شهریورماه نرخ عوارض نوسازی افزایش پیداکرده و شهروندان تا پایان مردادماه فرصت دارند عوارض معوق خود را با نرخ قبل پرداخت کنند.
اعمال نرخ‌های جدید عوارض نوسازی از اول شهریورماه/جریمه ۲ درصدی به ازای هرماه عدم پرداخت
اعمال نرخ‌های جدید عوارض نوسازی از اول شهریورماه/جریمه ۲ درصدی به ازای هرماه عدم پرداخت
به گزارش قم نیوز محمد وحیدنیا در گفت‌وگویی خبری با توجه به تصویب قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن در مردادماه اظهار داشت: نرخ عوارض نوسازی در موضوع ماده دو قانون نوسازی و عمرانی شهری به میزان دو و نیم درصد ارزش معاملاتی تعیین‌شده است.

وی زمان اجرایی شدن افزایش قیمت نرخ عوارض نوسازی را شهریورماه اعلام کرد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم برای این‌که مشمول این قانون نشوند، تا ۳۱ مردادماه به مناطق شهرداری مراجعه کرده و عوارض نوسازی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از اعمال جریمه در صورت عدم پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی نیز خبر داد و افزود: مطابق قانون جدید، در صورت عدم پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی به ازای هرماه دو درصد جریمه شامل آن می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: از شهروندان با توجه به تصویب این قانون درخواست داریم از این به بعد عوارض نوسازی و خدمات شهرداری خود را در زمان مقرر پرداخت کنند تا شامل قانون جریمه نشوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxmnzx23nv6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما