سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : 105834

برپایی موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا

قم نيوز : موکب حرم حضرت معصومه(س) امسال نیز همانند سال‌های گذشته در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا در عمود 1080 با ارائه خدمات درمانی، رفاهی و فرهنگی میزبان زائران اربعین خواهد بود و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این موکب مشارکت کنند.
برپایی موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا
برپایی موکب حرم حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا
به گزارش قم نیوز موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده روی نجف به کربلا مانند سال‌های گذشته در عمود ۱۰۸۰ برپا می‌شود و با ارائه خدمات متنوع به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهد داشت.

موکب آستان مقدس بانوی کرامت امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدماتی از قبیل اسکان خواهران و برادران، توزیع غذای گرم و میان وعده، خدمات درمانی، خدمات فرهنگی و سایر خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهد کرد.

موکب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) همه ساله از محل مشارکت های مردمی و خیران به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی داشته و امسال نیز هزینه موکب از همین محل تأمین می شود.

افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب حضرت معصومه(س) هستند می توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، شماره گیری کد #۲۵۱*۷۴۱* با تلفن همراه و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir به این موکب اختصاص دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipwaz5t1auv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما