چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 105841
منبع : قم نیوز

یادواره شهدای کارکنان دولت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: برای نخستین بار یادواره شهدای کارکنان دولت در این استان برگزار می‌شود
یادواره شهدای کارکنان دولت در قم برگزار می‌شود
یادواره شهدای کارکنان دولت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت در استان قم، افزود: این یادواره در هفته دولت و در راستای برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان قم برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم اضافه کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره استفاده شود و لازم است برنامه‌های پیش‌بینی شده یادواره از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری در این یادواره، ادامه داد: با توجه به حضور شخصیت‌های کشوری در این برنامه باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌درستی استفاده شود.

قریشی تاکید کرد: تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری این‌گونه یادواره‌ها و کنگره ملی شهدای استان قم اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهدا به این‌گونه برنامه‌ها نیازی ندارند، بلکه این ما هستیم که نیازمند به شهدا هستیم و چنین برنامه‌هایی حداقل تذکری برای امثال ماست که باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ایجاد دبیرخانه دائمی یادواره شهدای کارکنان دولت در استان را خواستار شد و گفت: امیدواریم این برنامه هر ساله در این هفته برگزار شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgtn9qqak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما