چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : 105860

برگزاری مراسم یادواره بانوان شهیده در بخش‌های مرکزی و خلجستان

قم نيوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم از شناسایی 130 بانوی شهیده قم و تلاش برای رفع مشکلات خانواده‌های آنان خبرداد و گفت: دو یادواره برای زنان شهیده در بخش مرکزی و یک یادواره دیگر در بخش خلجستان برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم یادواره بانوان شهیده در بخش‌های مرکزی و خلجستان
برگزاری مراسم یادواره بانوان شهیده در بخش‌های مرکزی و خلجستان
به گزارش قم نیوز زینب عبداللهی ظهر امروز چهارشنبه 26 مردادماه در نشست مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه آمار دقیق زنان شهیده استان بررسی شده است، اظهار کرد: در استان قم 130 بانوی شهیده داریم که در دوران دفاع مقدس جان خود را ایثار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مشکلات 62 خانواده این زنان شهیده مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: برای رفع این مشکلات، تقسیم بندی وظایف میان دستگاه‌ها انجام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به برگزاری نخستین یادواره زنان شهیده در بخش کهک، مطرح کرد: دو یادواره با این موضوع در بخش مرکزی و یک یادواره دیگر نیز در بخش خلجستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که دغدغه جمعیت را دارند، خاطرنشان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری عنوان آینده هولناک را برای موضوع جمعیت بیان کرده‌اند که تمام فعالان این حوزه را به تامل و تفکر می‌برد.

عبدالهی با اشاره به اینکه همکاری خوبی با سازمان تبلیغات و کانون‌های مساجد شکل گرفته است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مبلغان در ایام محرم و صفر یک امر مهم است که نیازمند همکاری بیش‌تر سازمان تبلیغات در این راستا هستیم.

وی با بیان اینکه در امر خانواده و جمعیت نیازمند فعالیت‌های فوق العاده و چند برابری هستیم، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی در حوزه زن و خانواده به دنیا معرفی شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم ادامه داد: در این الگو علاوه بر اینکه به الگوی بی‌بندوباری زن غربی نه گفته شد به عدم توجه به زن شرقی نیز نه گفته شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-mnzv23nv6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما