قم نيوز : استاندار قم گفت: اقدامات خوبی برای رفع مشکل کیفیت و کمیت آب شرب برخی روستاهای قم همچنین تأمین زمین برای مسکن روستایی در دست انجام است.
اقدامات خوبی برای بهبود کیفیت آب روستاهای قم در حال انجام است
اقدامات خوبی برای بهبود کیفیت آب روستاهای قم در حال انجام است
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی روز پنجشنبه در پنجمین جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان، طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۵۴ روستای دیگر قم را موردتوجه قرار داد و یادآور شد: در دولت سیزدهم شرایط و نگاه مثبتی نسبت به تکمیل و بهبود زیرساخت‌های روستایی وجود دارد.

استاندار قم با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی در روستاهای استان برای جلوگیری از مهاجرت به شهر، خاطرنشان کرد: ظرفیت سکونت شهری قم بسیار متراکم و همراه با معضلاتی است.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های پژوهشی سال جاری استان، گفت: سرمایه‌گذاری و اشتغال، جمعیت و مهاجرت، توسعه گردشگری و زیارت، ارتقای فناوری در کشاورزی و امنیت غذایی، توسعه فناوری در منابع طبیعی، عمران و زیربنایی، آسیب‌های اجتماعی، ناهنجاری و جرایم خشن، مدیریت بهره‌وری و توسعه فناوری به‌صورت عام جز اولویت‌های پژوهشی است.

استاندار قم بابیان اینکه اولویت‌های پژوهشی باید در مسیری قرار بگیرد که نتیجه آن به بهبود فرآیند مدیریت و خدمت‌رسانی به مردم منجر شود، گفت: به‌جای تعدد در عناوین پژوهشی باید به دنبال حل معضلات اساسی در قالب طرح‌های اولویت‌دار صورت بگیرد.

وی با انتقاد از مانده‌حساب تملک استان در برخی دستگاه‌های اجرایی، گفت: ده‌ها میلیارد تومان از درآمد استان از این محل هنوز وصول نشده و در یک ماه باقی‌مانده باید این اعتبارات جذب شود.

استاندار قم گفت: مجموعه مدیریت استان هیچ‌گونه تساهل و اغماضی در خصوص بازگشت این اعتبارات به مرکز را نخواهد داشت و مدیران اجرایی باید تمام تلاش خود را در مدت اندک باقی‌مانده به کار ببرند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjoievyuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما