دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : 105953

معاون وزیر ارتباطات: خدمات اقتصاد دیجیتال باید افزایش یابد

قم نيوز : معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تقاضای روزافزون مردم باید خدمات در این حوزه افزایش یابد.
خدمات اقتصاد دیجیتال باید افزایش یابد
خدمات اقتصاد دیجیتال باید افزایش یابد
به گزارش قم نیوز اولین جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با حضور رضا باقری اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت متبوع و جمعی از مدیران استانی به منظور بررسی وضعیت ارتباطی و فناوری اطلاعات، شناسایی مشکلات موجود و معارفه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.
باقری اصل در این جلسه بیان کرد: شورای راهبری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان در تحولات حوزه فناوری اطلاعات، اقتصاد دیجیتال نقش آفرینی کرده و نگرشی جدید در این حوزه تزریق خواهد کرد.
وی تصریح کرد: با توجه به شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تقاضای روزافزون مردم بایستی خدمات در این حوزه افزایش یابد.
باقری اصل در ادامه پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه کرد و گفت: استان کرمان برای من ارزشمند است و با توجه به پتانسیل موجود، بایستی در اقتصاد نوین ارزش آفرین باشد.
وی افزود: تا زمانی که استان کرمان به حداقل میانگین کشوری برسد بصورت ویژه پیگیر رفع مشکلات آن خواهم بود.
بر اساس این گزارش، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان در اولین جلسه شورای راهبری حوزه فناوری اطلاعات استان برگزار شد و در پایان با ارائه لوح تقدیر از زحمات مسعود الهامی مدیر کل اسبق استان، جهانگیر اسدی معاون و سرپرست اداره کل تقدیر و حسین ساجدی‌فر بعنوان مدیر کل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان معرفی شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcammn6e49nwo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما