قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه گفت: مسئولان فرهنگی باید برای اجرای فعالیت‌های گسترده تربیتی، فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس با آموزش و پرورش مشارکت کنند.
مسئولان فرهنگی برای اجرای فعالیت‌های تربیتی و اجتماعی در مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند
مسئولان فرهنگی برای اجرای فعالیت‌های تربیتی و اجتماعی در مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار سردار موحد فرمانده سپاه قم اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید برای اجرای فعالیت‌های گسترده تربیتی، فرهنگی و اجتماعی در سطح مدارس با آموزش و پرورش مشارکت کنند.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان دانشجویی و گروه‌های فرهنگی فعال در دانشگاه‌ها برای کمک به رفع و کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله موضوعاتی است که نباید از آن غافل شد.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: برنامه‌ریزی برای تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی اتباع در سطح محلات با استفاده از ظرفیت علما و کارشناسان خود اتباع مورد تاکید باشد، چون این موضوع می‌تواند برخی از مشکلات شهر را برطرف کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه و اهمیت مساجد تصریح کرد: باید از ظرفیت مساجد در محلات به‌ عنوان پایگاه اصلی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده همه جانبه شود.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: رفع محرومیت و تقویت اعتقادات و باورهای مردم موضوع مهمی است که باید با مشارکت مجموعه‌های فرهنگی در مساجد دنبال شود.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم فرمانده سپاه استان در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه 19 دی قم پرداخت و شناسنامه اطلس آسیب‌ها و مسائل قم را به امام جمعه قم ارائه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcivwazvt1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما