پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 105996
منبع : قم نیوز

راه اندازی زیپ‌لاین و پل معلق در قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: امسال زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر به مجموعه‌های تفریحی شهر اضافه خواهد شد.
راه اندازی زیپ‌لاین و پل معلق در قم
راه اندازی زیپ‌لاین و پل معلق در قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان به پروژه‌های تفریحی شهر قم در سال ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری قم، توسعه سرانه تفریحی شهر برای جذب توریست و افزایش رونق اقتصادی شهر است.
 
او توسعه سرانه تفریحی شهر را در افزایش زمان ماندگاری زائران و مسافران مهم خواند و افزود: امسال تمرکز شهرداری برافزایش و توسعه سرانه تفریحی در شهر بوده و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از اجرای پروژه زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر خبر داد و بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر انجام‌شده است.
 
او پیشرفت فیزیکی پروژه تفریحی زیپ لاین و پل معلق در بوستان کوثر را بیش از ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: علاوه بر این پروژه باغ گیاهان دارویی و دم‌نوش خانه بوستان علوی نیز در مرحله احداث است که شامل تمام گیاهان دارویی است.
 
جوادیان سایت ورزش‌های هیجانی را مورد توجه قرار داد و گفت: سایت ورزش‌های هیجانی در بوستان علوی و شهربازی نوستالژی شهر قم در بوستان فدک نیز در مرحله احداث است و با دستگاه‌های مدرن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان تأکید کرد: شهر قم با ۲۰ میلیون زائر و مسافر نیاز به جذب توریست ندارد، اما باید تلاش کنیم زمان ماندگاری آن‌ها را در شهر افزایش دهیم تا شهر ازنظر اقتصادی نیز بهره لازم را برده و تنها مجبور به هزینه کردن نباشیم.

انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdchwmnz-23nvwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما