قم نيوز : امام جمعه قم گفت: هدف منافقین از ترور ها فروپاشی انقلاب اسلامی بود اما با عنایت خداوند و برکت خون شهدای انقلاب بیش از ۴۰ سال است که انقلاب ماندگار و منافقان ناکام هستند.
هدف‌ منافقین از ترور ها فروپاشی انقلاب اسلامی بود
هدف‌ منافقین از ترور ها فروپاشی انقلاب اسلامی بود
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر فقط تجلیل از دو شهید نیست، بلکه تجلیل از شخصیت‌های جهادی و تاریخ ساز است.

امام جمعه قم افزود: شهیدان رجایی و باهنر دو تن از چهره‌های مؤثر و همیشه زنده انقلاب اسلامی هستند که هر دو با فاصله دو ماه از فاجعه ۷ تیر در سال ۱۳۶۰ در محل دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم نیز افزود: هدف از این ترورها فروپاشی انقلاب اسلامی بود اما به برکت عنایت خداوند و خون شهدای انقلاب بیش از ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی ماندگار شده و منافقین ناکام ماندند.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بیان داشت: یادواره شهدای نیروی پدافند هوایی در هفته گذشته در قم برگزار شد و تجلیل از خانواده‌های شهدا یک حرکت نمادین نیست بلکه از اختصاصات مکتب اهل بیت و برای گرامی داشت حرکت راهبردی شهدای عزیز برای انتقال اهمیت کار آنان به نسل آینده است.

آیت الله سعیدی با تسلیت درگذشت آیت الله ناصری گفت: برای این عالم بزرگ علو درجات و برای بازماندگان صبر خواستاریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdf90fjyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما