يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 106031
منبع : قم نیوز

افتتاح چهار پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت در قم

قم نيوز : مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح چهار پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت خبرداد و گفت: در سال تحصیلی پیش‌رو نیز 20 پروژه آموزشی افتتاح می‌شود.
افتتاح 4 پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت در قم
افتتاح 4 پروژه آموزشی به مناسبت هفته دولت در قم
به گزارش قم نیوز احمدرضا اجتهادی پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 شهریورماه در مراسم افتتاح چهار پروژه آموزشی و پرورشی در هفته دولت، با اشاره به اینکه 40 پروژه آموزشی در استان فعال است، اظهار کرد: بیش از 20 پروژه در سال تحصیلی پیش رو افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات فراوانی در حوزه کمبود محیط آموزشی در استان داریم، عنوان کرد: با تلاش‌های فراوان و روزافزون به دنبال رفع این مشکلات هستیم و خوشبختانه در مجموعه مدیریت استان نیز این عزم وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح استخری در محله شیخ آباد با اعتبار 25 میلیارد تومان یاد کرد و گفت: امروز، پروژه مدرسه شهید فخری‌زاده با اعتبار 15 میلیارد تومان و دو کارگاه با اعتباری 2.5 میلیارد تومانی افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف وزارتخانه توسعه هنرستان‌ها است، مطرح کرد: هزینه احداث هنرستان‌ها بسیار سنگین است اما در استان درحال احداث یک هنرستان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم هستیم.

اجتهادی ادامه داد: در این راستا از ظرفیت مدارسی که قابلیت تبدیل شدن به هنرستان داشته باشند، استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcipqazzt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما