سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 106069
منبع : قم نیوز

پنج‌هزار و ۶۰۳ نفر در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قم جذب شدند

قم نيوز : مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: در طرح «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» که زنان خانه‌دار، دختران و دانشجویان بین سنین ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند، تاکنون پنج هزار و ۶۰۳ نفر در این استان جذب شده‌اند.
پنج‌هزار و ۶۰۳ نفر در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قم جذب شدند
پنج‌هزار و ۶۰۳ نفر در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قم جذب شدند
به گزارش قم نیوز محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی قم افزود: اجرای طرح «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» به‌عنوان یکی از این اقدامات حمایتی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم است که توانست گروه‌های مغفول مانده از بیمه‌های اجتماعی اعم از دانشجویان و زنان خانه‌دار را تحت حمایت این نهاد بیمه‌گر قرار دهد.

وی اضافه کرد: در این طرح فرزندان خانواده و زنان خانه‌دار می‌توانند با پرداخت مبلغی به‌عنوان حق بیمه به‌صورت ماهیانه از مزایای تامین اجتماعی بهره‌مند شده و زودتر از بقیه به سن بازنشستگی برسند و مستمری دریافت کنند.

وی با اشاره به جزییات طرح بیمه فراگیر خانواده، افزود: در مدل الف شخص می‌تواند ماهیانه با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان از خدمات بازنشستگی، مدل ب با پرداخت ۵۸۰ هزار تومان از خدمات بازنشستگی و خدمات فوت و مدل ج با پرداخت ۷۵۰ هزار تومان از خدمات کامل بازنشستگی، فوت، بازماندگی و از کارافتادگی بهره‌مند شود.

به گفته عاشوری، افزایش تعداد بیمه شده‌ها در طرح «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» در سال جاری به ۱۵ هزار نفر از جمله اهداف این اداره کل برای افزایش پوشش بیمه‌ای در سال جاری می‌باشد.

وی جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم را ۸۰۵ هزار و ۸۲۳ نفر عنوان کرد و گفت: از این آمار، تعداد ۲۴۴ هزار و ۷۶۰ نفر بیمه شده اصلی و ۵۶۱ هزار و ۶۳ نفر بیمه شده تبعی هستند.

وی تاکید کرد: مخاطبان تامین اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان به شماره ۱۴۲۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی قم، این اداره کل با چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی، ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjmmevhuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما