شنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 106132

دیدار سردار اشتری با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

قم نيوز : سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در سفر به قم با اعضای جامعه مدرسین دیدار و به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پلیس پرداخت.
دیدار سردار اشتری با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
دیدار سردار اشتری با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
به گزارش قم نیوز شب گذشته فرمانده انتظامی کشور در جمع اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر شد. آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تأکید بر دغدغه‌مندی جامعه مدرسین نسبت به مسائل اجتماعی خاطر نشان کرد: جامعه مدرسین قبل از انقلاب به منظور همراهی و پشتیبانی از انقلابی که امام خمینی (قدس سره) معمار آن بودند، تأسیس شد و پس از انقلاب نیز پیوسته در جهت خط حضرت امام (قدس سره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حرکت بوده و همیشه نسبت به مشکلات و چالش‌های نظام اسلامی، دغدغه مند بوده و هست.

سردار حسین اشتری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و رویکردهای پلیس در پیشگیری و مقابله با جرائم و آسیب‌های اجتماعی از جمله مسئله عفاف و حجاب، سرقت، جرائم سازمان یافته و فضای مجازی، اظهار داشت: مجموعه انتظامی کشور در مقابله با تهدیدات و شبیخون فرهنگی دشمن هیچ‌گاه از تلاش دست بر نداشته و نخواهد داشت.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز ضمن تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی کشور، در محورهای مختلف به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaein6u49nw61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما