قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: تعیین مالک جدید برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تغییری در نام فردوس تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایجاد نمی‌کند.
تعیین مالک جدید تغییری در نام فردوس قم برای لیگ برتر فوتسال ایجاد نمی‌کند
تعیین مالک جدید تغییری در نام فردوس قم برای لیگ برتر فوتسال ایجاد نمی‌کند
به گزارش قم نیوز سرهنگ ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: گرچه نام تیم فردوس تغییر نمی‌کند اما حق تبلیغات برای شرکتی است که به تازگی مالکیت باشگاه را بدست آورده‌است.

وی بیان کرد: از روز اول ورود خود به اداره کل ورزش و جوانان قم یکی از دغدغه های موجود وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال بود که مالک قبلی عنوان کرده بود توان اداره تیم را ندارد از این رو در صدد این بودیم با رضایت مالک تغییر مالکیت باشگاه صورت گیرد.

وی ادامه داد: بدین منظور با بسیاری از شرکت‌ها و حامیان مالی صحبت کردیم و چند روز قبل شرکتی جدید که در حوزه شوینده‌ها در قم فعال است تیم را در اختیار گرفت و باشگاه را خرید.

سانی‌خانی افزود: افراد مرتبط در حوزه ورزش که با مالک جدید باشگاه فردوس کار می‌کنند در امر ورزش خبره هستند و قدر این تیم را می‌دانند.

وی یادآور شد:  نقل و انتقال محضری نیز بین دو مالک قبلی و جدید صورت گرفت و هیات فوتبال قم نیز موافقت خود را با این انتقال اعلام کرد و تیم فوتسال فردوس سر و سامان گرفت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم برای تمامی تیم‌های پایه و رده قهرمانی خود به سمت جذب حامیان مالی برویم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: برای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی، دانشگاه آزاد اسلامی قم برای حمایت مالی اعلام آمادگی کرده است.

وی با تاکید بر این که تیم‌های ورزشی نباید دغدغه مالی داشته و به فکر قهرمانی باشند گفت: در این بین حمایت استاندار و معاونان استانداری قم را شاهد هستیم.

تیم فردوس قم هم اکنون در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb90b8zrhbg8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما