دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 106234

توزیع آب معدنی میان زائران اربعین به همت قرارگاه شهید صادمی قم

قم نيوز : قرارگاه جهادی شهید محمود صارمی امسال با تهیه و توزیع آب معدنی مورد نیاز زائران اربعین در مسیر پیاده روی نجف به کربلا در این حرکت بزرگ اربعین نقش‌آفرینی می‌کند.
توزیع آب معدنی میان زائران اربعین به همت قرارگاه شهید صادمی قم
توزیع آب معدنی میان زائران اربعین به همت قرارگاه شهید صادمی قم
به گزارش قم نیوز مجتبی کرمعلی مسئول قرارگاه جهادی شهید صارمی طی سخنانی اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهید محمود صارمی قم از سال‌ها قبل تصمیم گرفت در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا موکبی را راه‌اندازی کند که به لطف خدا موکب قرارگاه جهادی شهید صارمی در عمود ۱۱۲۴ به صورت ثابت راه‌اندازی شد.

وی افزود: متاسفانه بعد از شیوع ویروس کرونا به دلیل اینکه زائران نمی‌توانستند به کربلا سفر کنند تصمیم گرفتیم تا فعالیت‌های این قرارگاه را در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سوق دهیم؛ اما امسال با توجه به اینکه وضعیت کرونا بهتر شده بود تصمیم گرفتیم این موکب را به صورت سیار در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا دایر کنیم تا به زائران کربلا خدمت‌رسانی کنیم.

مسئول قرارگاه جهادی شهید صارمی تصریح کرد: امسال با توجه به هوای گرم عراق تصمیم گرفتیم در راستای نیاز مردم به آب آشامیدنی تهیه و توزیع آب معدنی را در دستور کار قرار دهیم که تا به امروز مشارکت مطلوبی از سوی مردم رقم خورده است.

کرمعلی در پایان گفت: امیدواریم مردم مشارکت بیشتری داشته باشند تا زائران امام حسین(ع) در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا از نظر کمبود آب آشامیدنی دچار مشکل نشوند، ما محدودیتی در کمک نقدی نداریم و افراد می‌توانند هرمبلغی را که مدنظر دارند به نذر آب کنند

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcds90foyt0zx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما