چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 106251
منبع : قم نیوز

تعمیر رایگان روزانه ۶۰۰ ویلچر و کالسکه زائران اربعین در عمود ۱۰۸۰

قم نيوز : خادمان افتخاری غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه با مشارکت خیرین و مردم در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا روزانه درحال خدمت به بیش از ۶۰۰ زائر هستند.
تعمیر رایگان روزانه ۶۰۰ ویلچر و کالسکه زائران اربعین در عمود ۱۰۸۰
تعمیر رایگان روزانه ۶۰۰ ویلچر و کالسکه زائران اربعین در عمود ۱۰۸۰
به گزارش قم نیوز سید ابوالفضل حسینی، مسئول غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت  با اشاره به برپایی غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه در عمود ۱۰۸۰ گفت:  توفیق خدمت به به زائران اربعین از سال ۹۴ قسمت بنده و همکارانم شده است.

او با اشاره به اینکه خادمان این غرفه برای رفع نیاز‌های زائر از هر اقدام تخصصی و فنی کوتاهی نخواهند کرد، گفت: امسال با توجه به گرمی هوا زائران اربعین شرایط سخت تری را سپری می‌کنند و تلاش ما این است که در این شرایط سخت یاری رسان زائر باشیم و در حد توان خود حرکت در این مسیر را برای زائران تسهیل کنیم.

حسینی از مراجعه روزانه بیش از ۶۰۰ نفر به غرفه تعمیر کالسکه و ویلچر موکب آستان مقدس قم یاد کرد و افزود: خادمان این غرفه از بعد از نماز صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و تا زمانی که زائر باشد به خدمت ادامه می‌دهند، زودترین زمان برای پایان کار غرفه ساعت یک بامداد است و در در مواقعی که نیرو‌های کمکی و مهمان در این حرفه فعالیت داشته باشند به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمات مورد نیاز ارائه می‌شود.

مسئول غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت بیان‌کرد: خدمت به زائران اربعین توفیق بزرگی است که قسمت هر فردی نمی‌شود و ما نیز قدردان این توفیق هستیم در دو سال گذشته و شرایط خاص کرونایی نیز در مسیر پیاده روی حضور یافته و به زائران خدمت رسانی کردیم.

او ادامه داد: امسال برای تعمیر چرخ‌ها و کالسکه‌ها سه هزار چرخ کالسکه، هزار چرخ ویلچر ۳۰۰۰بوربیرینگ، ۵۰۰ رویه چرخ، ۶۰۰ پَره، هزار و ۵۰ تویوپ و هزار و ۵۰ لاستیک، سه هزار کله مرغی کالسکه، ۵۰۰ دستگیره چمدان، هزار چرخ چمدان، ۵۰ هزار پیچ و مهره و ۶۰ هزار واشر و ۱۰ هزار میخ و پرچ با مشارکت خیرین و عموم مردم تهیه شده است.

حسینی از تلاش مهدی بنی حسن، نوالدین حجتی، مصطفی برازنده و بخش علی مردان زاده به‌عنوان خادمان افتخاری حرم در غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان قم تقدیر کرد و گفت: سید علی، سید حسین و سید رضا سه فرزند بنده هستند که امسال با حضور در غرفه موکب حرم، از فرصت اربعین برای خدمت به زائران استفاده می‌کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccpeqss2bqxi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما