يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 106299
منبع : جماران
در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه‌ها مطرح شد

آیت الله علوی بروجردی: اتفاقی که برای دخترمان افتاد بسیار تلخ بود

قم نيوز : آیت الله علوی بروجردی در دیدار با شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: او دختر همه ما بود و اتفاقی که برای دخترمان افتاد بسیار تلخ بود.
آیت الله علوی بروجردی: اتفاقی که برای دخترمان، مهسا امینی، افتاد بسیار تلخ بود
آیت الله علوی بروجردی: اتفاقی که برای دخترمان، مهسا امینی، افتاد بسیار تلخ بود
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی بروجردی در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با ابراز تأسف از حادثه فوت یک دختر ۲۲ ساله اهل سنندج گفت: او دختر همه ما بود و این اتفاقی که برای دخترمان افتاد برای همه ما بسیار تلخ بود.
 
آیت الله علوی بروجردی با اشاره به ضرورت توجه همگان نسبت به واگذاری امور به دست متخصصان و پرهیز از انتخاب سلیقه‌ای مدیران و تاکید بر گزینش مسئولان بر اساس تدبیر و درایت در بخش‌های مختلف، از واقعیت‌های جامعه و مسائل دنیای امروز سخن گفت و نگرانی عمیق خود را از برخوردهای نسنجیده‌ای که به نام دین صورت می‌گیرد ابراز داشت و همچنین تاسف و ناراحتی و غم خود را از اتفاقی که برای یکی از دختران این سرزمین افتاد بیان داشت و گفت: او دختر همه ما بود و این اتفاقی که برای دخترمان افتاد برای همه ما بسیار تلخ بود.
 
در این نشست صمیمی که با حضور محمود صادقی دبیر کل و تعدادی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها برگزار گردید، حاضرین به طرح دیدگاه‌های خود پیرامون جایگاه مراجع و علمای دلسوز، مردمی، زمان شناس و شجاع در میان مردم و ضرورت ارتباط جامعه دانشگاهی با این بزرگان پرداختند.

انتهای پیام / ۱۰۵
https://qomnews.ir/vdceop8zojh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما