يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 106303

افتخارآفرینی کاراته‌کاهای قم در سوپر لیگ ایران

قم نيوز : کاراته‌کاهای استان قم در مسابقات سوپر لیگ سبک‌های آزاد کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور افتخارآفرینی کرده و روی سکوهای برتر رفتند.
افتخارآفرینی کاراته‌کاهای قم در سوپر لیگ ایران
افتخارآفرینی کاراته‌کاهای قم در سوپر لیگ ایران
به گزارش قم نیوز رقابت‌های سوپر لیگ کاراته سبک‌های آزاد ایران بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در حالی برگزار شد که تیم نیروی زمینی ماندگار ارتش مقام نخست را کسب کرد، تیم کیوکوشین ناکامورا در جایگاه دوم ایستاد و تیم‌های عقاب نهاجا و پاس هیات کاراته تنکابن در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

اما اهمیت این رقابت‌ها برای قمی‌های علاقمند به کاراته به واسطه افتخارآفرینی دو تن از نخبه‌های این رشته بود‏، چرا که در این مسابقات مهدی گل‌وردی نماینده قم در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بخش کمیته و همچنین در بخش کاتا به همراه تیم عقاب نهاجا عنوان سومی سوپر لیگ را به دست آورد.

همچنین محمد صادق قنبری دیگر کاراته‌کای قمی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم بخش کمیته به همراه تیم نیروی زمینی ماندگار ارتش مقام نخست پیکارهای ۱۴۰۱ سوپر لیگ سبک‌های آزاد کاراته باشگاه‌های ایران را به دست آورد، در حالی که مربیان هر دو قهرمان کاراته قم، استاد رستمی‌زاده از مربیان قهرمان‌پرور سبک‌های آزاد کاراته است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcawin6e49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما